1393-11-29 20:11
2812
1
10696
سید محمد مهدی حسینی در نشست ارزیابی عملکرد 3 ساله گلستان ما :

"گلستان ما" موازنه خبری در گلستان را به نفع اصولگرایان تغییر داد / تا سال 86 نشریات استان در انحصار جریان خاص بود

مدیر مسئول پژواک سخن گفت: با آمدن گلستان ما به عرصه فضای مجازی به عنوان یک رسانه ارزشی موازنه خبری در استان به سمت اصولگرایان تغییر کرد و من جا دارد از اقدامات این سایت طی سه سال گذشته تشکر کنم .

به گزارش گلستان ما ؛ سید محمد مهدی حسینی صاحب امتیاز و مدیر مسئول دو روزنامه پژواک سخن استان گلستان شامگاه گذشته (28 بهمن) در نشست تخصصی ارزیابی سه ساله سایت گلستان ما اظهار کرد: فکر می کنم بیشترین صحبتها و نقدها را دوستان انجام دادند و من در این رابطه باید به سایت گلستان ما تبریک بگویم که چنین فضایی را ایجاد کرد.

حسینی افزود: اگر یک سابقه ای از گذشته بگویم ، تا قبل از سال 86 نشریات استان در انحصار یک جریان خاص بود و بعد از سال 86 نیز یکی دو نشریه اصولگرا به صحنه آمدند اما در خلا خبری بودیم و خبرنگار هم نداشتیم و اکثریت آنها در اختیار جریان اصلاح طلب بود.

وی تصریح کرد: با آمدن گلستان ما به عرصه فضای مجازی به عنوان یک رسانه ارزشی موازنه خبری در استان به سمت اصولگرایان تغییر کرد  و من جا دارد از اقدامات این سایت طی سه سال گذشته تشکر کنم .

مدیر مسئول پژواک سخن با بیان اینکه گلستان ما نخواسته در چهارچوب ارزشهای خبری و ملزومات اداری کار کند جای تقدیر دارد و توانسته در مخاطبین خود نیز طرفداران زیادی پیدا کند.

سید مهدی حسینی ادامه داد: بچه های گلستان ما در سه سال گذشته زحمات زیادی کشیدند اما در برخی جاها با سرعت زیاد رفتند و در سرعت بالا احتمال خطا نیز وجود دارد چون زیر دید منتقدین هستند ، همین امر باعث شد تا گاها دچار زحمت و اذیت شوند .

وی تاکید کرد: پیشنهاد من به دوستان سایت گلستان ما این است که با سرعت مطمئنه پیش بروند و سعی کنند اعتدال را مد نظر داشته باشند .

 

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

سلام كسانی كه كارشان برای رضای خدا باشد هميشه موفق هستند

0
0
پاسخ
1393-11-30 04:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.